fondo

Cosa hè una serratura di sicurità? Chì ghjè usatu per ?

Per un puntu simplice: u lucchettu di sicurezza hè designatu à un dispositivu chì hè utilizatu per chjude l'equipaghjamentu di u meccanicu, cum'è valvole, interruttore di circuitu è ​​interruttori elettrici ecc.

Cosa hè u Tagout è u lockout?

LOTO=Lockout/Tagout/

Hè una misurazione per prevene a ferita persunale o danni à a pruprietà causati da a liberazione accidentale di energia.

Hè applicabile à i tempi di inattività pianificati di l'equipaggiu durante a calibrazione di mantenimentu, l'ispezione, a trasfurmazioni, l'installazione, a prova, a pulizia, u disassemblamentu è ogni altra operazione.

L'interprete di Naziunale di GB1T.33579-2017 lockout è tagout.To stabilisce un sistema di cuntrollu è aduprà e prucedure tagout / lockout per impediscenu liberazione accidentale o trasfiriri l'energia da a macchina.

LOTO: Aduprà u lucchetto è u tagout per avvistà l'altri persunale di ùn operà micca fonti d'energia isolate o equipaghji durante u mantenimentu.

Perchè bisognu di lockout / tagout?

1. Liggi naziunali è regulamenti.

I dati da l'Uffiziu di statistiche di u travagliu di i Stati Uniti mostranu chì in i feriti di mantenimentu di l'equipaggiu,

80% hà fiascatu à chjude u dispusitivu.

10% u dispusitivu hè stata attivata da qualchissia.

5% hà fiascatu à cuntrullà u putenziale putenziale.

U 5% era soprattuttu dovutu à spegne l'alimentazione senza cunfirmà chì a putenza era veramente efficace.

I vantaghji di tagout / lockout.

1.Reduce u risicu di preghjudiziu in u travagliu è salvà a vita di l'impiigatu. Circa 10 per centu di tutti l'accidenti industriali sò causati da u cuntrollu di u putere impropriu è i figuri mostranu chì circa 250 000 accidenti sò implicati ogni annu.

50,000 di u quali risultatu in ferita è più di 100 fatal.OSHA ricerca mostra chì una surgente lucca lucca licenziata contrl putenza pò riduce a vittima raru da 25% t0 50%.Un impresa più priziosu surghjente-i so impiegati.

Cumu chjappà è chjappà?

Passu 1: Preparate per chjude.

Passu 2: spegne a macchina.

Passu 3: Isolate a macchina.

Passu 4: Lockout / tagout.

Passu 5: Almacenà l'energia per a liberazione.

Passu 6: Validazione di l'isulazione.

Passu 7: Move u luccatu / tag da u cuntrollu.

 3


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022