fondo

lucchettu di sicurità d'insulazione

1Ehi, ragazzi, vi presento un lucchetto di sicurezza d'insulazione, a dimensione standard di u corpu di serratura: larghezza hè 38 mm, altezza: 44 mm. È offremu duie lunghezze di grille diverse, l'una os 38 mm, è l'altru hè 76 mm.

A funzione di luccatu di sicurezza in nylon hè più durable, resistente à l'impattu, pesu ligeru è micca conduttivu. U corpu di serratura hè aduttatu da un materiale di nylon rinfurzatu. A caratteristica di a catena in nylon ùn hè micca conduttiva, anti-magnetismu, a prova di esplosione, cusì u corpu di serratura di nylon è a catena di nylon sò cumminati perfettamente l'una cù l'altru. ùn sguassate micca per assicurà chì i lucchetti ùn saranu micca sbloccati.

U corpu di nylon di 8 culori per a vostra scelta. I culori basi regulari sò dispunibuli da magazzini è altri culori ponu esse persunalizati secondu u requisitu.

Cù etichetta di sicurezza riscrivibile, lingua persunalizabile, Standard" ùn sguassate micca "etichetta è scrivite nantu à l'etichette di pruprietà incluse davanti è daretu.

Brand name pò esse codice laser nant'à u corpu serratura s'è vo avete bisognu.

U sistema di chjave dispunibile hè chjave differente, chjave uguale, è maestru chjave.

KD: Chjave diverse, i lucchetti ùn ponu micca apre l'un l'altru.

KA: Chjave uguali, lu lucchetto pò apre l'altru.

KDMK: Chjave sfarente cù a chjave maestra, u sistema di gestione di a chjave principale, i lucchetti in u stessu gruppu sò chjave diffirenti, a chjave maestra pò apre tutti i lucchetti.

KAMK: Chjave ugualmente cù a chjave maestra. I lucchetti in u stessu gruppu ponu apertura mutuale, i lucchetti in diversi gruppi ùn ponu micca apertura mutuale, a chjave maestra pò apre tutti i lucchetti.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022