fondo

FOB Free on board term

HI, Ragazzi, questu hè Katie da a cumpagnia di Qvand Security Technology. U nostru pruduttu principale sò lucchetti di sicurezza, bloccu di cable, bloccu di valvule, bloccu di interruttore, stazione / kit di bloccu.
E credu chì vi preoccupate di u prucessu di consegna sottu à i termini di cummerciale FOB quandu cumprà prudutti da noi.
I seguenti passi ponu aiutà à capisce megliu.
1.Buyer cunfirmà l'intenzione di compra cù u vinditore.
2.Seller furnisce u PI.
3.Buyer cunfirmà u PI.
4.Buyer fà u pagamentu.
5.Seller hà ricevutu u pagamentu.
6.Seller urganizà a pruduzzione.
7.A merchenzie hè mandata à u magazzinu di spedizione di volu.
8.Freight forward organiza a consegna.
9.Seller furnisce documenti di sdoganamentu.
10.Buyer sguassate a merchenzie dopu chì e merchenzie sò ghjunte in u portu, cusì tutta a funzione hè finita.

Sè vo site s starter in l'industria di u cummerciu esteru. Ci hè qualcosa chì avete bisognu di sapè. Chì avemu chjamatu i termini cummerciale internaziunali chì hè ancu chjamatu incoterm. Se interessate, per piacè seguiteci è aghju da presentà alcuni assai cumuni. incoterms usati FOB significa liberu à bordu in termini FOB, u venditore sopporta tutti i costi è i risichi finu à u puntu chì a merce hè caricata à bordu. Per quessa. U cuntrattu FOB richiede chì un venditore trasmette merchenzie à bordu chì deve esse designatu da u cumpratore. In una manera abituale in u portu particulare. In questu casu, u venditore deve ancu organizà a liberazione di l'esportazione, invece, u cumpratore paga u costu di u trasportu marittimu, a fattura di i tariffi di carica, l'assicuranza, u scaricamentu è u trasportu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022