fondo

U prucessu cumpleta di lockout è ta gout per guida di deci principii

1. To ricunnisciutu u putenziale energia periculu esistenti nanzu voi principiatu à serratura a chjave è etichette.
2. Per assicurà chì e misure di isolamentu energeticu ligati à u travagliu era in piazza.
3. Ùn impiccà u tag solu in un locu chì ùn pudete micca aduprà u lock.Need avete custom-made u prucessu di tag fora è aduttà e misure di lockout.
4. A persona chì entra in l'area di lockout hà bisognu di clarificà ciò chì hè un tipu di periculosu.
5. Per cumunicà a situazione di serratura cù l'operatori pertinenti in u tempu.
6. Per identificà chjaramente di i periculi di l'energia prima di sguassà è isolate l'energia.
7. E misure di isolamentu energeticu deve esse pruvatu in modu efficace.
8. Test Power-off deve esse realizatu per tutti l'electricità periculosa.
9. Isulendu a "fonte di energia" hè più impurtante chè risparmià tempu è soldi per esse più còmuda è cresce a produzzione.
10. "Lock out" è u tag di "Periculu ùn operanu" hè una misura sacrosanta.
11. Tag fora, lockout, prucedure verification.

1. Identificazione è isolamentu.
L'unità lucale deve identificà e fonti è i tipi di tutte l'energia in u prucessu di funziunamentu. Preparate una "lista di isolamentu energeticu" chì deve esse cunfirmata è firmata da u tester è l'operatore, è esse rivista da u capu di prughjettu di l'unità lucale è affissata in un locu visibile nantu à u locu nantu à u situ di operazione. Per selezziunà e facilità di scollegamentu è isolamentu currispondenti secondu a natura di l'energia è u modu di isolamentu. Segui i regolamenti relativi à a gestione di l'apertura di pipeline / equipaghji quandu isolate e instalazioni o pipelines è implementate norme è regulamenti cunnessi per l'isolamentu elettricu.

2. Lock out è tag fora
Selezziunate i chjusi appropritati per riempie u "Periculu" nantu à l'etichetta per i punti di isolamentu chì sò stati isolati secondu a lista di isolamentu energeticu. Lockout and tag out à tutti i punti di quarantena, e etichette cuntenenu: etichetta, nome, data, unità è una breve descrizzione.

3. Cunfirmà
L'unità di etichettatura è l'unità operativa cunfirmanu inseme se l'energia hè stata isolata o eliminata dopu a serratura è a marcatura. Ognunu di elli pò dumandà una seconda ispezione di tutte e quarantene, quandu u partitu hà dubbitu nantu à l'adeguatezza o l'integrità di chjusu o isolamentu. A cunferma pò aduttà i seguenti modi.
1. Observe can gauge pressure o liquid level gauge è altri strumenti in bona cundizione di travagliu prima prima di liberazione o isolating energia. A cunferma cumpleta chì l'energia almacenata hè stata completamente eliminata o effittivamenti isolata attraversu l'osservazione di u manometru di pressione, u specchiu, a guida bassa di u calibre di livellu di liquidu, u ventu altu è altre manere di periculi deve esse evitata durante u prucessu di cunferma.
2. Cunfirmà visualmente chì u connector hè stata disconnected è l'equipaggiu hà cessatu di rotà.
3. Ci deve esse un puntu di disconnect evidenti per i travaglii di travagliu cù periculi elettrici è ùn ci hè micca tensione dopu a prova.

4. Test
1. L'unità territuriale hà da pruvà l'equipaggiu in a prisenza di l'operatore (Per esempiu, u dispusitivu ùn hè più in esecuzione dopu avè appughjatu u buttone di iniziu o cambiatu) quandu e cundizioni sò dispunibili per a prova. I dispositi interlocking o altri fattori chì ponu interferiscenu cù a validità di a verificazione sò esclusi da a prova.
2. L'unità lucale hà da piglià e misure currispondenti per assicurà a sicurità di l'operazioni se a quarantena hè cunfirmata invalida.
3. U tester o l'unità territuriale cunfirmà è pruvà l'isolamentu energeticu, compie a lista di isolamentu energeticu è firmate da e duie parti di novu prima di ripiglià l'operazione per inizià temporaneamente l'operazione di l'equipaggiu (cum'è a prova di prova, a prova di putenza) .
4. In u prucessu di funziunamentu, u retest deve esse cunfirmatu è appruvatu da u capu di prughjettu di l'unità lucale se u persunale di l'unità operativa presenta a dumanda di cunferma di retest.
Sbloccare
1) Per caccià a serratura secondu una serratura individuale, poi sguassate i serrature di gruppu, è sguassate l'etichetta dopu avè liberatu a serratura.
2) L'operatore sguassate a serratura persunale dopu a fine di l'operazione, u guardianu di l'unità locale hà da sguassà a serratura persunale da ellu stessu. Quandu hè cunfirmatu chì tutti l'operatori anu sguassatu u serratura persunale.
3) L'unità lucale furnisce a chjave cullettiva à i prufessiunali di l'elettricità è di l'instrumentu per caccià a serratura quandu implica l'isulazione elettrica è di l'instrumentu.
4) Eliminate a serratura cullettiva in u situ secondu a lista d'isolamentu energeticu dopu chì a territuriale cù unità cunfirmata chì l'equipaggiu è u sistema cumpleanu i requisiti di u funziunamentu.
5) A serratura pò esse sguassata da una chjave di ricambio quandu a parte di l'industria deve esse sbloccata in cundizione d'emergenza. A serratura pò caccià in altri modi sicuri dopu cunfirmata da u capu di u prughjettu quandu una chjave di ricambio ùn pò esse ottenuta. Per assicurà a sicurità di u persunale è di e facilità quandu sguassate a serratura. È informate u persunale pertinente in u tempu quandu sguassate i chjusi.
6) L'isolamentu di l'energia deve esse realizatu di novu in cunfurmità cù i requisiti di u regulamentu dopu a rimozione di a serratura o a prova di u sistema ùn riesce à risponde à i requisiti.
5. Seriu violazione di regulamentu.
1) Ùn avete micca isolatu tutte e fonti di energia.
2) L'operatore ùn hè micca presente durante a prova.
3) Operate e valvole chjuse è i switch.
4) Per sguassà e serrature è etichette senza auturizazione.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022