Espertu di Sicurezza

10 anni di esperienza di fabricazione
fondo

Lucchetti di sicurezza - A guida definitiva per a selezzione è l'usu

Lucchetti di sicurezzasò dispusitivi affidabili utilizati da l'industria per assicurà equipaghji periculosi, machini è altri assi.Hè specificamente cuncepitu per furnisce una strata extra di prutezzione per i travagliadori è l'equipaggiu in e zone à risicu altu.In questu blog, copreremu tutti l'aspetti basi dilucchetti di sicuritàè vi aiuterà à sceglie u lucatu ghjustu per a vostra urganizazione.

Descrizzione di u produttu

I nostrilucchetti di sicuritàsò fatti di u corpu di nylon rinfurzatu è sò resistenti à a temperatura da -20 ° C à + 80 ° C.I catene d'acciaio sò cromati, i mantelli non-conduttivi sò fatti di nylon è ponu sustene a temperatura da -20 ° C à + 120 ° C.Assicura a forza è a durabilità, facendu micca faciule di rompe o deformà.I nostri lucchetti di sicurezza anu ancu una funzione di conservazione chjave chì impedisce a chjave da esse eliminata.

sistema chjave

Offriamu sistemi di chjave KA, KD, KAMK è KAMP per lucchetti di sicurezza.Pudete sceglie quellu chì si adatta megliu à i vostri bisogni organizzativi.Offriamu ancu opzioni di stampa laser è incisione di logò nantu à i lucchetti, se necessariu.

Selezzione di culore

Avemu una paleta standard di 8 culori, u culore predeterminatu hè rossu.Tuttavia, pudemu persunalizà u culore di u corpu di serratura è chjave secondu i vostri bisogni.

codice persunalizatu

I nostri lucchetti di sicurezza venenu cun un sistema di serratura unicu per impedisce di esse manipulati.U corpu di a serratura è a chjave sò codificati uniformemente, rendendu difficiuli di accede à l'equipaggiu o a machina senza autorizazione.Inoltre, pudete incisione laser u logu di a vostra cumpagnia nantu à u corpu di serratura per a ricunniscenza di a marca.

schema di culore

Avemu culori di basa regulare è ponu ancu persunalizà altri culori nantu à dumanda.U nivellu 2 è u livellu 3 di u persunale di gestione pò portà uniformemente, facendu faciule per distingue u persunale di diversi livelli.

Ambiente di usu di u produttu

I lucchetti di sicurezza sò destinati à l'usu in e zone à risicu altu induve ci hè una minaccia per a vita di i travagliadori è l'equipaggiu.I nostri lucchetti di sicurezza sò pensati per operare in temperature estreme, assicurendu a so affidabilità ancu in cundizioni ambientali duri.

Precauzioni per l'usu

Quandu si usanu lucchetti di sicurezza, ci vole à piglià certe precauzioni per assicurà a sicurezza è a funziunalità ottimali.A serratura deve esse pusata in modu sicuru nantu à u hasp è a chjave deve esse eliminata solu quandu u hasp hè chjusu.Se a chjave hè persa, cuntattate u persunale autorizatu per avè a serratura tagliata è rimpiazzata per impedisce l'accessu micca autorizatu.

in cunclusioni

I lucchetti di sicurezza sò una parte essenziale di a sicurezza industriale è di a sicurità di i travagliadori.I nostri lucchetti di sicurezza sò pensati per resiste à u stress ambientale mentre mantenenu i vostri assi industriali sicuri.Sceglite u dirittu per a vostra urganizazione da a nostra gamma, pensata per una durabilità è affidabilità eccezziunale.

安全挂锁1
安全挂锁2

Tempu di post: May-10-2023